Selasa, 24 Mei 2011

1 Kejutan,Starbucks & Karaoke

aku hampir2 menemukan mak dengan zcat last 7th April. tapi kelewatan zcat menidakkan pertemuan yang dirancang itu.

jadi pada 14th April, mak datang ke rumah..aku memasak nasi lemak..dan zcat jugak datang. mereka bertemu dan mak hanya tanya 4 soalan. hahah kelakar. biarlah aku simpan je soalan tu ye..

selepas mak balik, kami pun ke Starbucks, minum air mahal $tarbuck$ you...

satu mug air coklat yang memang sedap ni RM10++..dah campur tax lagi...



yay! zcat main dengan beg domo-kun
lepas tu kami pergi karaoke di Kota Damansara. murah je RM20 sejam. dapat free air coke 1 jag. kalau 3 jam RM50.


takde gambar kitorang dalam karaoke room ni. tapi aku pun terperasan la bila zcat nyanyikan aku lagu2 yang mood lalalalalala....malu nak cakap. haha.

6 ulasan:

  1. wa.....sweet...mcm nak dekat je tarikh bersejarah tu...awwwww....suka!suka!

    BalasPadam
  2. 1st time ke zcat jumpa ngan mak...?good luck utk zcat ye :)

    BalasPadam
  3. hanim; belum jumpa mak dia lagi la....

    ratusiput; yer 1st time nih sebab tu citer..hihi...(^0^)..

    noie; erk..ada gak domo ye

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.