Ahad, 24 Julai 2011

Hadiah Dari Mimy

oh tak update2 kan apa barang dapat dari kawan2. ok yang paling awal bagi memangla Ping, tapi aku dah pun tunjuk rasanya. hehe bulan 6 kan dah lama...sekarang nak masuk bulan 8 dah.eh cepatnya masa kan..

masa makan2 pot luck tu time2 Mimy nak balik dia hulur hadiah. Mimy memang sempoi. kekekek...hadiah pun takyah balut2 dah. jimat, bagus...

apa Mimy bagi?



beg ni kan tengah popular sekarang..aku tak tahu pasal brand. lantak. yang penting aku tak beli. kawan aku bagi..kaler ungu pulak tu. my fav color gak ni...beg ni boleh dibuka jadi lebih besar. yang gambar2 ni nampak macam kecik je kan..ha senang nak simpan. aku sekarang dah ada bekas penyimpanan beg2. beg aku banyak...tapi bukan beg mahal2 or branded pun. hahaha. cuma nak pastikan beg2 ni terjaga dan tak berhabuk.

3 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.