Khamis, 28 Julai 2011

Kisah MC 2 Hari

ahad keluar dengan zcat lepas minum air tinge dah rasa lain macam...tapi bertahan.
isnin pergi kerja hidung dah signal..
selasa dah berhingus tapi keje maintain buat..sambil2 main psp...hahaha..malamnya pergi jumpa geng lepak2 sampai jam 11mlm...elok....
rabu datang keje tapi kepala dah berat, hingus dah tak boleh control terus pergi klinik Mediviron Ampang Point jumpa Dr Adam.

doktor tekan2 jari dia kat dahi, kat pipi..aku kata apasal?
rongga hidung sudah kena block.
u ada resdung tak?
i alah karpet...dan habuk..
so jauhkan diri dari bulu2....kucing ke, toys ke...apa2 yang berbulu..

i bagi u mc 2 hari. duduk rumah rehat ok...
yeay!..tapi dalam masa yang sama bawa balik invois nak lipat beratus2..sampai entry ni ditulis, usik pun belum...hahahahaha..

kena caj RM85
ubat memang mahal.
company aku keja ada je klinik sendiri. untuk staff macam aku, bill over RM40 kena bayar selebihnya,...
aku tak pergi sebab jauh,..paling dekat RHB Jalan Tun Razak..takpun MBF. mana larat nak drive..lagi pun aku suka doktor Adam ni..dia kelakar..jadi aku yang sakit ni pun terhibur..

kepala ting tong..tapi nak blogwalking jugak...kalau aku rajin aku balas, kalau aku baca je pun kira dah ok...buat entry pun kena edit sebab byk salah ejaan, fikiran aku bercelaru lah...esok kena keja dah? alamak..........

4 ulasan:

  1. selamat berehat ..get well soon nok...mahal giler RM85...takpelah janji baik...nasib aku ada panel nok..bersyukurr

    BalasPadam
  2. eh rest rest...
    nanti i report kat doctor adam...
    i pun slalu ke mediveron gak...
    our panel...

    BalasPadam
  3. mimy; dah nasib badan..

    rasp; ye ker..dia bukan boleh kontrol harga tak..

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.