Sabtu, 25 Februari 2012

Blocked!

just happen tadi aje. 

pitam kejap tiba2 nak masuk blog, google minta no hp sebab nak verification. ops! aku bukan mudah nak bg no hp. are you kidding me???

saja test, call zcat suruh tengok blog. kot2 lenovo troll aku ke kan. katanya, rupa blog di remove?!!!!! aiyakkkkkk.

last2 oklah aku bagi no hp kat google.

awesome yo beberapa second je dah dapat verification. kata google, some ........ activities happen..maybe nak kena hack ke? adusss ini picisan je okay..... bagus la dengan ini aku dah tahu lah.....jangan gelabah lain kali kalau tiba2 google minta no hp. huhu.

blog aku ni bukan 3 bintang pun. 1 bintang je. nak hack pun tak guna yo. duit nuffnang nak tebus? RM50 je boleh hahahahaha.

2 ulasan:

  1. Bila tiba2 diminta beri no hp, memang curiga juga kan?

    BalasPadam
  2. memang curiga....sebab saya tak suka orang gunakan phone tu nanti untuk benda tak berfaedah - cth jual barang/servis ke..

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.