Ahad, 17 Ogos 2014

Tuala Polo Yang Murah Dari Spotlight


Yelah tuala mandi pun nak cap Polo. Poyo betul ko ni nengse.

Aku tak poyo. Dah murah aku belilah. Aku bukan fikir brand sangat. Dah nasibla aku baik dapat beli tuala Polo harga murah.

Berapa murah ko dapat...

RM50 6 helai.

Cam haram murah. Mana ko beli.

Spotlight Ampang Point la. Eh itu je pun cawangan Spotlight kat Malaysia. Eh tapi aku tak tahu ada lagi tak. Aku beli lepas balik raya hari tu.  Kira awal bulan 8. Lebih tepat 2 Ogos 2014. Tak taula ada lagi tak sale nya.

Semua tuala besar ke. Murah gila kot.

Takdela. Melampau la kalau 6 enam semua tu RM50 je. Hagak la sikit.

Habis tu saiz apa je.

2 tuala mandi saiz normal. Tapi orang sebelah aku test muat je pakai.. 2 tuala tangan katanya tapi bolehla balut badan Onono aku. 2 lagi tuala muka. Tu pun besar gak. Hah puas hati?

Ok gakla.

Ada 2 kaler je tau. Merah dengan kuning. Dah tentulah aku beli kuning. Titibe rasa rugi gak nape aku tak beli kaler merah juga buat stok.  Bukan selalu dapat harga runtuh macam ni.

Yelah kalau tak boleh aku beli dari kau je. Dah tentu dah habis promosi kan..

Tah..ko tengokla websitenya.. aku selalu je dapat email notifications bila ada sale. Kata member gitu.

Cis dan cis.. camner ko leh jadi member.

Kawan aku Ping bagi 1 kad. Masa pelancaran aku tak pergi sebab masa tu aku ada hal lain. Siapa pergi hari tu diorang bagi free kad dan koala toy. Ping bagi aku kad je. Takde bagi koala toy..sobs..

Drama lebih kan..ada gak orang bagi ko. Aku ni langsung tak de.

Tapi dah ada kad tak daftar online tak guna gak. Ko daftar baru ko dapat menikmati faedah sebagai member.

Gitewwwww...

Dah apa websitenya..

Sabarla aku godek phone aku balik. Sebelum tu tatapla tuala aku ye. Baru nak basuh je hari ni..kekekeke...




http://www.spotlight.com.my

Ok Selamat  Membeli-belah

#kadang2 aku memang suka bercakap sendiri.

2 ulasan:

  1. aku dgr kawan aku duk kecoh spotlight best...isk mcm nk gi je...murah la harga towel gitu..spotlight kat royal dulu tu ke

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.