Sabtu, 31 Januari 2015

10 Rabiulakhir 1436

Akibat bengang walaupun lelah jam 1.20 pagi aku siapkan resume. Dah bertahun tak type resume. Aku pun dah lupa nak update. Tunggu masa nak hantar kat sebuah syarikat tu. Berharap dapat walaupun belum hantar lagi. Boleh?

Pada usia macam ni kalau dapat tukar kerja berayukurlah. Jadi kalau nak cari kerja baru pada usia macam ni mestilah fikir inilah kerja terakhir. Dah malas nak mencari lagi. Bukan muda pun usia. Diam tak diam lagi 2 tahun dah masuk 4 series.

Aku pun dah letih. Kerja rumah banyak tertangguh sebab keletihan ni. Banyak juga difikirkan hingga termimpi2 hal2 kerja. Which is aku tak dapat berehat dengan tenang pada hujung minggu.

Maka bila masuk kerja asyik nak geram je sebab tak cukup tidur dan rehat.

Maka aku pun berdoa.

Lepas maghrib pergi Quill Mall makan sushi. Aku suka pergi sini sebab tenang jek. Paling best bilik baby di AEON.

Saper pergi Hush Puppies sekarang ada pemberian voucher RM60. Lepas shopping dapat voucher lagi RM50 2 keping tapi untuk member card je. Fees RM12 setahun.

Yap aku cerita ni sebab aku beli barang kat dana. So aku share kan lah. Ada juga diskaun 50%, 30% dan 20% + 5% untuk member. Terbaik. Sale sempena CNY yerrr.

1 ulasan:

  1. bagus ko share aku nk cari bajur aya anak aku awal ni...bulan 4 gst....konpom berganda

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.