Jumaat, 23 Januari 2015

2 Rabiulakhir 1436

Hari ni pulun key in opening balance masuk Sage. Baru satu company settled. Lepas tu aku terus kena buat 2nd company yang aku jaga. Tangan dan jejari rasa kejang asyik menaip. Ada pulak kena buat secara manual sebab IT tak dapat upload directly. Ciss Sage ni memang menyusahkan hidup aku je buat masa ni.

Malam aku lihat Aqlan start berdiri tanpa memegang apa2. Which is membuatkan aku lupa hal2 kerja yang menggila ni.

Yeah only 1 week before kami menggunakan perisian baru sepenuhnya. Tak sabar nak cuti 4 hari minggu depan.....!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.