Sabtu, 29 Ogos 2015

The Face Shop - Chia Seed Starter Pack

Kami ke Paradigm Mall sebelah malam. Naka makan Chilli's punya pasal. Makanan yang di order sama je. So takyah nak tunjuk cuma makin kurang makan sebab umur makin naik. Badan pun makin lebar. Keh keh.

Lepas tu pergi The Face Shop. Adik ipar aku coba memujuk aku. Aku lak takde mood. Haa aku nak tukar krim muka lagi ke? Tapi krim aku memang nak habis. Berialah dia suruh cuba sebab harga jauh lebih murah dari L'occitane dan Kiehl's. Kau rasa..? Memanglah murah, The Face Shop ni Korea punya.

Balik rumah dia bagi aku starter pack. Ada 3 barang dalam tu. Aku nak cuba tunggu krim aku habisla. Tak tau serasi ke tidak.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.