Ahad, 29 November 2015

17 Safar 1437H - Meja Budak Cap Ikea

Aqlan ni perlukan meja untuk guna buat main. Kalau tak katil, kepala katil dan meja solek akulah jadi lapangan dia. Parking segala jenis kereta.

So lepas makan nasi bungkus dan layan Taken 3 kami boleh pulak pasang meja dia. Aku pegang sikit je. Mostly abah dia la pasangkan. Dulu2 bujang aku memang suka je pasang2 barang ni. Perabot pasang sendiri. Now aku tengok Adzman is more excited memasang...jadi biarkan dia buat. Hahaha. Aku duduk tukang ambil momen indah je.





Dah siap pasang elok je dia duduk. Aku pun happyla. Layanla kejap. Sebab before that dia terbangun dari tido melalak cari aku yang ada dalam bilik air. Nak melepaskan hajat pun tak tenang camni.

Ingat lepas habis main, parking kereta atas meja. Tidak.....atas meja mekap aku jugak dia parking.

4 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.