Ahad, 22 Mei 2016

Aqlan's First Professional Hair Cut

Anak bujangku...baby lagi ok. Selalu bila tengok muka sendiri sebut Baby..Baby..dah tu kadang2 aku pun masih panggil dia baby.

First time kena botak umur 6 bulan. Kemudian aku pergi potong ala2 ganas dah hudoh kata orang masa tu setahun tujuh bulan. Pastu aku ada trim2 sikit lepas umur 2 tahun. La ni dah umur 2 tahun 2 bulan hantar kedai jelah sebab aku kesian tengok dia berpeluh2. Harapan nak simpan rambut dia panjang sikit dan ada curly kat hujung tu kena abaikan.

Jadi kami ke IOI City Mall. Last time pergi nampak caj untuk kanak2 RM20. Oklah kan. Tapi sebab anak aku ni susah sikit nak control dia kena RM25. Masa dipotong rambutnya aku kat surau lagi. Jadi yang layan abah dan mummy dia lah. Aku sampai rambut dah pendek. Pastu nak trim lagi sikit bang dia tu dah susah dia asyik nak bergerak.

Oklah tu...




0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.