Khamis, 19 Mei 2016

Boleh Plan Pergi Tempat Lain

Kami ni cepat je bila pasal bab2 nak pergi bercuti. Untuk mengubat hati yang lara kami plan ke tempat lain yang tak perlukan kami naik kapal terbang. Dan2 je kan ada flight Emirates hilang dari radar. Haishhh..

So negeri yang nak ialah Johor atau Terengganu. Arghh.aku memang nak pergi Terengganu lah. Dah bertahun aku tak pergi sejak kawin. Kalau tak every year jugak aku turun sana sejak ada kereta sendiri.

Terusla aku buat searching pasal tempat makan dan tempat tidur. Hahaha.

Ku pujuk2 hati...biarlah kali ni jadi..tak bercuti lama dah wei....stress mak nanti.

Imej dari sawanila.com
Puding raja sedap...makanan asal dari istana raja Pahang. Mana nak cari weiii..?

Jangan risau....mak dah google siap2...hahaha..untuk rujukan nanti ya..asal kat Pekan. Aku amik mana yang perlu je. Kalau siapa nak ke Pekan cari kedai asalnya silalah ke laman web sawanila.com

Royal Pudding
Jalan Hj Abd Aziz
25000 Kuantan
(My Little Kedai)
Ground Floor
Hotel Embassy
Open:11am-5pm
Close on Monday

That Little Gerai
No.12 Jln AU5 D/1
Lembah Keramat
Open:5pm-12pm
Close on Monday
017-3193585
Datin Azmee

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.