Selasa, 31 Mei 2016

Cek Dari Global Test Market

Pertama kali aku dapat cek dalam USD. Fuiyohhh cepat juga aku dapat. Sebab kalau ikut pengalaman Zcat dia lama baru dapat. Aku pun terkejut masa dapat semalam. Teruja weh $50 x 2 cek. Ahahaha...kaya kejap..


So inilah aku masuk survey ni dah lama. Bula dah cukup 2400 points baru aku claim. Selalu jawab kadang2 ke na tendang je. Takpe 5 point pun aku perlu. Hahaha..

So bagi kat Zcat suruh bank in hari ni tapi kena reject sebab tak sign belakang cek. Eh peraturan baru ke...ikut pengalaman aku kerja dulu tak pernah macam ni...maklum dah setahun tak kerja Maybe ada rules baru berkenaan perbankan. In fact semalam aku nak bank in kat maybank cheque deposit pun gagal sebab kena masukkan amaun. Aku dapat dalam USD susahla..manalah aku tahu berapa nilai hari2. Kan berubah.

2 ulasan:

  1. Balasan
    1. alhamdulillah kakcik. lama jugak saya mengumpul points baru dapat claim.

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.