Selasa, 3 Mei 2016

Mop Berpusing Cosway Yang Best

Kerja2 mengemop rumah ni kalau tak menggunakan alat yang best akan buat diri rasa kecewa. Aku bukan suka pakai mop dan kena perah guna tangan bila nak tos atau keringkan ia. Aku geli.

Jadu sejak ada mop boleh pusing2 aku suka sangat menggunakannya. Beli berkali2. Kadang batang mop masih elok aku tetap pergi beli 1 set yang baru. Padahal boleh je tukar rerambut mop tu.

So first time aku beli kat Mydin Melaka. Gila jauh kan. Dah masa tu aku nampak terus beli. Kemudian bila nak ganti takde yang sama jadi aku beli set baru.

Bulan 3 lepas aku dah cari mop baru. Aku nak beli mop berpusing. Tengok kat AEON harga dalam RM240 camtu. Mak aiii mahal nak mamp...

Sudahnya masa nak renew kad Cosway aku pun belilah mop berpusing diorang. Harha cuma RM102. Sangat2 murah la bagi aku. Oklah didatangkan sekali dengan besen untuk kerja memusing rerambut mop. Aqlan tengok first time aku guna pun dia cam terpaku sekejap. Hahaha. Dah mulalah nak mengemop sekali.


Gigih tolong pasangkan. Fav dia pun pasang segala benda.

Baru rasmi hujung bulan 4 lepas. Pakai mop lama sampai musnah. Apa nak buat dengan batang mop tu...hurmmm any DIY project come to my mind.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.