Rabu, 1 Jun 2016

, ,

AdSense Setelah Hampir 10 Tahun Berblog

lama tak lama....dulu2 aku pernah apply kena reject..takpe usaha tangga kejayaan..walaupun blog aku ni bukan cerita apa sangat..obviously pasal hal2 berkaitan aku je...aku tak minat nak menceritakan balik kisah orang lain di sini dan jadikan ruangan komen sebagai medan keyboard warrior.

apa pun aku terharu pada orang yang masih sudi baca blog dengan kisah2 sendiri aku. bukannya ada apa tips sangat pun. cuma harapnya ada membawa kebaikan kepada sesiapa pun..

terima kasih daun keladi
datang baca lagi kalau sudi.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.