Sabtu, 20 Ogos 2016

Memang Aku Teringin Nak Menang Smartphone Huawei P9

Aku ni tak pernah lagi beli handphone jenama yang sama bila perlu diganti. Berapa jenama aku dah guna sejak mula2 pakai tahun 2000.

Sagem (Nov 2000-
Kyocera
Nokia (2004-2007)
Sony Ericsson (2007-2013)
Samsung (May 2013-sekarang)

Haha ada tahun yang tak ingat tu takpelah nanti cari balik. Mesti ada gambar posing pakai hp tapi ambil gambar guna digital kamera..takpun kamera biasa..ermmmm.

Jadi bila Huawei ada peraduan yang dapat hadiah hp aku saja2 nak masuk..sebab mudah je aku tengok. Vote 3 kali je sehari. Nak tambah point share website kat FB.


Angan2 menang smartphone Huawei P9 tu sebab tertarik dengan leica lenses for dual camera. Pergh tengok gambar yang orang lain dah pakai..cantik sangat. Terpegun aku. 3 pemenang je bertuah dapat tau. Doa jelah hari2..last vote 21 Ogos ni..

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.