Isnin, 19 September 2016

Cuba Buat Kerja Rumah Yang Mudah Dan Ringkas, Tapi..

Hari ni gagahkan diri nak membasuh kain baju. Kan campak2 je dalam mesin basuh. Tapi bila pergi tengok mesin, terbantut niat sebab ada tinggalan Cik Ti.

Bila dah buang keluar, aku cuba pula cuci drum mesin menggunakan sabun khas dari Cosway. Mesin tu airnya dah penuh tak jalan2 pulak. Apakah.. siap lepas sejam dua aku tengok mesin tu airnya dah tinggal separuh. Bocor ke...

Aku mencuci lingerie pakai tangan je. Guna sabun khas. Pun dari Cosway. Biasa aku guna sabun tu..tapi hari ni kepala tinh tong kot aku pakai sabun detergen paling power.. which is tak eloklah untuk fabric lembut dan berenda. Tapi semua dah terlambat sebab aku cuma sedar aku salah guna sabun bila nak membilas..

Baik aku baring jelah macam ni. Kepala pun masih ting tong.

Ubat RM94..banyak sangat nak kena telan oi..

2 ulasan:

  1. bnyk sngt ubat tu. lau sakit cnth demam,sakit kepala, selsema, sy p cari air kelapa asli yg xda gula :)

    BalasPadam
  2. Yang ni kita pun tak tertelan. Sebab ada yang diambil bila perlu je. Tak makan takde usaha pulak untuk sihatkan badan. Apapun Allah jua yang menyembuhkan.

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.