Khamis, 23 Mac 2017

Meet & Greet Flash From ZooMoo At Sunway Pyramid

Aqlan hari2 tengok ZooMoo. Suka betul dia..banyak yang dapat dia pelajari dari rancangan ini. Aku pun kadang2 kena lah juga layan tengok. Sudahnya dengan aku sekali hafal lagu2 kartun yang ditayangkan. 😄😄😄

Kami ke Sunway ni semata2 nak jumpa Flash. Sebab Aqlan suka dengan watak Flash. Pergi mengembara, naik kapal terbang atau submarine. Atau muncul dicelah2 pokok. Hehe. Kalau Flash ada binoculars, Aqlan pun ada juga. Jadi bolehlah mereka teropong sesama sendiri. Hehe.

Kami sampai awal..Jam 11.20 dah masuk tol Sunway..fuiyoo dah nak penuh parking basement. Sampai kena pergi B3 la. Kemudian aku dengan tudung tak siap ke ladies dulu. Laki dan anak terus ke tempat acara berhadapan dengan Guardian.

Nasib mereka baik sempat bergambar dengan Flash. Walaupun Aqlan takut2 tapi akhirnya dapat juga gambar dirakam. Lepas ambil gambar, pos di IG dan dapatlah goodie bag.




Aku datang je Flash pun dah pergi mengembara. Oklah teruskan dengan aktiviti building blocks.









Lepas tu Seth keluar dan ajak menari ramai2..Aqlan ni pemalu dia tanak menari. Padahal kat rumah kemain ko..lagilah kalau keluar deejay monkey tu.










Takpelah kami goyang2 je sambil Aqlan tanak lepaskan excavator yang dibuat dari blocks. Cool.

Kami boleh je ke Parenthood dan tunjukkan brochure untuk dapatkan sesuatu di sana. Tapi selepas habis menari dan bergambar, kami kelaparan nak makan. Aqlan pulak nampak pameran Hot Wheels. Dia punya meratib nak sampai aku terpaksa dokong bawak lari pergu food court.

Lepas makan nasi ayam dia pun dah layu..bangun awal macam tu lah..ermmm baik kami balik jelahhh...sebab dia pun dah siap duduk terbaring tepi pagar food court. Sabar jelahhh..

Apa dalam goodie bag tak sempat balik ruman dah selongkar

Balik rumah kita sambung tidurla..cuaca panas hari ni...

Elok jam 6 hujan lebat.

So pada yang nak bawak anak2 tu bolehlah ke Sunway Pyramid ya..oh ya tang animal belon tu kami tak beratur sebab dah tak larat...😅😅😅..jangan lupa #zoomooasia

Sumber Facebook ZooMoo Asia

4 ulasan:

  1. blocks tu sorok je dlm baju, klu org tnya 'i gandung laaaa' hahahha
    larikkkk

    BalasPadam
  2. Waaa,,,seronoknya Aqlan main lego....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang seronok Wa. Tapi kita yang terlebih aktif. Ahahaha.

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.