Ahad, 10 Disember 2017

Dia Pun Kena Neb

Alhamdulillah aku beransur sihat. Pagi2  bangun teman adik ipar dan mertua p tukar duit kat MV. Adik ipar yang nak jenjalan aku lak nak makan donut je. Haha yolahh..

Lamanya dia pergi tukar duit... alkisah orang beratur dah berpusing2. Aku dah ngap 2 ketul donut dan minum Cappucino. Bila dia dah settle diorang nak p ladies lak. So aku terus ke kedai yang aku nak jelajah. Eh?

Dah nak membayar pun kena beratur melingkar2. Apakahhh.
Namun walau dah berpeluh kepanasan dalam Uniqlo MV aku teruskan juga urusan. Sebab kaunter laju. Buka 6 ke 7.

Bila balik rumah tengok mesej kat telegram laki kena neb. Ha dah teruk sangatla tu batuknya. Hopefully malam ni dia boleh tidur nyenyak tanpa batuk yang menggusarkan.

Semalam cuba Mango Yakult. Tak rasa sangat Yakult tu...

4 ulasan:

  1. Alhamdulillah dah beransur sihat....

    BalasPadam
    Balasan
    1. macam2 ikhtiar kena buat...Allah juga yang menyembuhkan.

      Padam
  2. Alahaii..siannya..
    Anak yg kecik tu pun kalau batuk lama2 sure kena neb.. masa memula ke bandung, dua kali dia buat..mudah batuk dia di sana.


    Ke MV lg ye..
    Bila lg lah nak ke sana ek.

    BalasPadam
    Balasan
    1. itulah risau kalau budak tu kena neb.

      MV kalau pergi kena jam 10 pagi ada kat situ dah..kalau jam 12, baik balik je...nak parking pun payah.

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.