Sabtu, 16 Disember 2017

Layan Korean Drama : Jugglers

Tiba2 terjebak. Sebab masa switch on TV citer ni baru start je episod 1. Terus rakam bila rasa macam boleh layan je.

Dah lama tak layan drama korea. 1 pelakon tak dikenali sebab aku ni kan dah sangkut kalau citer ada muka Lee Min Ho atau Rain. So citer ni langsung aku tak kenal pelakon tapi boleh layan sebab cam best.

Kisah PA dengan Boss. Kat ofis Boss besarla...kat rumah...PA jadi landlord, Boss tenant. Haha. Lawak.

Baru tengok 4 episod je. Sebab citer 2x je seminggu. Nak p streaming malas. Bukan macam zaman anak dara bolehla layan sampai 4 pagi atau sampai wifi habis kuota. Ni internet unlimited pun aku malas. Baik aku tdo hahaha. Ada masa senggang baru layan. Sebab citernya 75 minit termasuk iklan.


Sapa dah tengok habis ke jangan nak citer lebih kat sini. Aku malas nak tahu..sila benarkan aku layan citer ni dengan aman.

2 ulasan:

  1. tak layan plak hat ni... 393 ke 394 beb?? ak suka cete korea yg suspend... court case..police case.. sbb leh layan berdua dgn laki den.. kalau yg bunga2 jambu2 ni...ak sorang je termengelintin2..laki gua pandang jengkil je kang..hahahha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang aku layan sorang je citer ni. Aku tak ingatla channel berapa. KBSW HD la. Aku rakam so tengok bila laki takde rumah. Hehe.

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.