Welcome To My Random Stories. From blogging about my family, recipes, hobbies, eating out and good bargain place. A little chit chat about myself so you will know me better.

Thursday, July 11, 2013

11 Julai 2013

Hari ni takde bunga sampai kat ofis mscam tahun sudah..

Tapi Zcat dah janji nak belikan kek comel di BTS.

Bila petang aku sampai kat BTS dalam jam 5 lebih.  Zcat suruh tunggu sekejap. Hehe ada kek comel ditangannya bila dia tiba.

Masuk je kereta ada bunga.. oh rasa nak cioms tapi puasa... dan dalam bulan puasa.

To my beloved licensed boyfriend, THANKS FOR THE GIFTS.

No comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Recent Comments