In

11 Julai 2013

Hari ni takde bunga sampai kat ofis mscam tahun sudah..

Tapi Zcat dah janji nak belikan kek comel di BTS.

Bila petang aku sampai kat BTS dalam jam 5 lebih.  Zcat suruh tunggu sekejap. Hehe ada kek comel ditangannya bila dia tiba.

Masuk je kereta ada bunga.. oh rasa nak cioms tapi puasa... dan dalam bulan puasa.

To my beloved licensed boyfriend, THANKS FOR THE GIFTS.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...