In

12 Hari Sudah....

pejam celik pejam celik sudah 12 hari ada teman tidur kat sebelah. hahahaha..begitu banyak cerita nak dicoretkan, tapi begitu berat mata melihat betapa berseleraknya ruang tamu rumah dengan barang2. banyak juga benda2 nak di adjust setelah tinggal berdua.

ringkasnya kami bernikah 1 Muharram 1434H atau 15 November 2012M di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin atau Masjid Besi di Putrajaya, diikuti resepsi keluarga pihak lelaki pada 4 Muharram atau 18 November di Menara LPP, Kuala Lumpur. kemudian berbulan madu di Pulau Tioman, Pahang selama 3 hari 2 malam. 

cerita penuh....kalau sanggup tunggu, nantikanlah ye. i cover semua cerita dari mula mencari barang kahwin sampai majlis selesai... mahu pengsan nanti....but i will try to show the best pictures. our official photog is Sweetpictures.. and we hire the senior; Luqman Hakim. kalau ada sesiapa pernah guna khidmat diorang ni, maybe boleh tahu kehandalan diorang ni. kami berdua sememangnya menyukai gambar2 nikah yang ditayangkan semasa hari resepsi.

to all my family, my besties, my friends and readers, thanks for your helps, gifts & prays. love you all.

Related Articles

8 comments:

  1. MasyaAllahhh tak tahu pun awak nak menikah. Tak sebut pun ya? (tak jemput pun tak pa). Apapun tahniah dan selamat pengantin baru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak azie, saya nikah mahu privasi. hehe..tapi alhamdulillah dah selamat. terima kasih ya.

      Delete
  2. Ops Kak Azie yang tertinggal cerita ya.. hehehe

    ReplyDelete
  3. senyum aku baca dah ada roommatte, bedmatte, soulmatte....auwww...:))))

    ReplyDelete
  4. Tahniah Eri-chan
    dah lama acu tak jenguk sini
    sekali jenguk rupa nye tuan tanah dah tukar status ek :)

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...