Ahad, 26 Julai 2009

Karnival Petronas + Satay Haji Sahmuri aka Satay Kajang

Perjumpaan dengan kawan2 lama memang amat ditunggu2. Setelah berminggu jugaklah planning nak jumpa, buat aktiviti ape, akhirnya berjaya gak niat kitorg ni.

Dengan niat suci dyla..hehe thanks dyla sbb berjaya himpunkan kitorg walaupun cik ann tak dpt join this time reunion..kitorg pun berjumpa di karnival keluarga petronas 2009. Agaknya kalau takde faizal tahir, aku rela berendam dlm kolam renang kat umah kot..ehek..

Jumpa, borak, ngutuk, ngumpat..aduh..duh..mcm2 potpet keluar dari mulut aku, mimi, dyla dan masni..kat konsert citer pasal artis, kat downton belek baju murah2..aku sempat rembat 3 helai inner kih kih...pasu minum2 baca paper..
Balik umah masni, belek majalah, muka masing2 dah penat bawak blk durian naik atas umah masni tingkat 4. Potpet potpet aku tdo jam 5..diorg semua tdo dulu, aku lyn astro tgk citer pasal mj jekkkk...

Sok pagi2 tdo bgn jam 9 lebih..ngantuk dowh...pastu leh layan durian lagi 2-3 bijik gak maunya sampai burping bwk durian..pastu memasing tolak menolak sape nak mandi dulu..last2 yg mandi dulu mimi, then masni, then dyla..last sekali akula..

Dah siap semua, kitorg pun menuju ke satay sahmuri kat tmn melati-alasan tgk jln2 cari mkn kat kedai satay..hebat..sampai2 ujan lebat gler..pastu smbg lg potpet2..

Dah reda potpet tibala masa utk confession..dyla akhirnya buka mulut pasal someone yg dia likes tp terlepas..pastu akula kena sbb still melayan bok! Diorg concern risau akhirnya nanti aku yg merana sebab maybe bok hanya anggap aku kwn, aku je yg masih menyimpan perasaan..actually hal ni dah dibincangkan dgn bok ye kengkawanku...dia mmg ckp hanya syg aku sbg kwn, aku je yg tak terlepas2 perasaan..maybe sbb aku blm jumpa org yg lebih baik dr bok..yg boleh share minat..tahla..sbb until today kitorg sometimes kuar tgk wayang dan mkn2..aku dah try kuar dgn org lain tp sbb takde minat yg sama aku bosanla...

Mimi walaupun telah diingatkan 15 minit je ckp pasal diri sendiri tp dia ckp byk gak pasal dia..lebih2 lg time odw aku hantar dia blk rumah..haha chaiyok kat aku sbb aku tak sesat ke rumah mimi..hehehe..

Oklah next time leh jumpa lg...and borak2 sbb masni tak abis citer pasal dia nie..ann lak takde..tak cukup korum dan tak terungkap byk confession nie..huhu