Isnin, 30 Mei 2011

Bila Mood Angin Tak Ribut Tiba-Tiba

perempuan ni memang suka moody..itupun dah puas perempuan ni mengawal moody beliau. beliau cuba menjadi orang yang berterus terang atas segala perkara yang dia kecil hati. kadang benda itu remeh temeh je, tapi perempuan bila dah sayang, dia mudah terasa. kadang2 air mata dia menitik tiba2 bila lelaki dia naik ton suara tiba2. perempuan sentap dan tak mahu cakap. diam.

lelaki yang memahami perempuan akan memujuk ataupun buat tak tahu je dan anggap takde apa2 berlaku. diajak keluar macam biasa...buat muka tak bersalah tapi dalam hati dia, dia tahu perempuan bengang. cuma tak mahu ikutkan sangat karenah merajuk tak bertempat.

yang tak tahu lagi kejam. berkali2 buat dan hanya minta dirinya didengari bila berlaku perselisihan.. perempuan terpaksa memendam dan berdendam.

tapi aku? yang moody tiba2 ni? 

dapat beg kertas
8juta bakteria, coklat & 1 bekas tin untuk tambah koleksi
dan yang terakhir dapat lepas balik dari house warming rumah Amin & Hani di Setia Alam. yang paling best siap boleh pilih sendiri...hihihi..Thanks Amore!
 ye..aku memang bersyukur kerana bertemu dengan orang yang memahami perempuan macam aku ni...^_^

9 ulasan:

  1. hehehe... dtg bulan ke?

    ps: @eri-chan... nk tahu ape beb? cara nk buka akaun paypal ke

    BalasPadam
  2. kalau boleh biarlah lelaki pandai memujuk.. agar angin kencang boleh di tune menjadi angin sepoi2 bahasa... kalau tak pandai pujuk, takut angin kencang tukar jadi puting beliung. .. he23x.. gurau jek yer eri-chan..

    BalasPadam
  3. biasalah pompuan ni kan ada masa2 dia moody...tp lelaki pun ada jgk masa2 moody dia..hehehee

    BalasPadam
  4. jard; tak dtg lagi tapi sepoi2 boleh jadi seminggu-2..
    tadi aku pergi gak akaun paypal tu..pastu kan aku tingat selalu je ade pop-up window suruh aku jwb survey..huh,..tp betul beb kwn aku suka jwb survey pun dpt duit tp tak claim2

    azmask; tulah pasal

    BalasPadam
  5. hanim; yer kalau moody dia datang.........................sila bersabar dan diam2...cuma nasibla kita tak pandai pujuk..kekekekek

    BalasPadam
  6. sejuk skit ati kan kalo ade yg memahami...cam aku..ngah sentap ngan laki sendiri maka terpaksa privatekan blog sementara.nak tenangkan diri....tp akn ttp bw spt biasa :)

    BalasPadam
  7. pasni sentap la lagi...ahahah..anis oo anis..ko ni memang gitu sejak aku kenal ko ..moddy mmg tak tinggal

    BalasPadam
  8. perempuan dgn moody mana leh pisah...
    untung dpt yg memahami...

    BalasPadam
  9. ratu; sentap laki baca blog ke sampai private blog....gurau ok...gurau..

    mimy; kau kenal aku lama sangat...

    rasp; dulu moody lagi teruk...ni sebab dapat kawan yg lagi moody(kalau dtg ribut diala)..so kita boleh sekali sekala je...hehe

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.