In

Duit Raya Sudah Tukar?

ya aku sudah tukar sejak Jumaat lagi. melampau awal? wei dah bank kata boleh tukar, baik tukar sekarang sementara ada stok kan. bagus juga bila berkawan dengan orang bank ni. hehe.

duit RM50 takde sebab takde cetakan baru. hihi. macam sayang pulak duit RM100 & RM20 tu.

Related Articles

7 comments:

  1. As salam sis,

    awalnya tukat duit raya...:)

    pasal kek karamel tadi kan....

    cara sy la...setiap 1 senduk warna adunan tu letak diselang selikan...maksudnya...1 senduk biru, pas tu 1 senduk pink n 1 senduk hijau..letakkan betul2 ditengah2 karamel tu, nnti dia mmg otomatik akan mengembang bila kita letak adunan yg lain secara bertindih...itu saje...:)

    ReplyDelete
  2. wow thanks. boleh buat karamel je. kek tak dapat buat masa ni. takde oven.

    ReplyDelete
  3. cantik pulak kan.duit 20 tu kale oren.dulu kale coklat.dah tuko camni sayang lak nak bagi2...ehehe..

    ReplyDelete
  4. bagus ko tukar awal...tak la kelibut...okay jgn lupa duit raya Fayel eh ..yeayyyy

    ReplyDelete
  5. eh eh mak fayel pulak yang mintakkan. hehehehe

    ReplyDelete
  6. aku nak duit raya yang warna biru cantik hujung sebelah kanan tu ek...pastikan masuk sampul hijau tau :)

    ReplyDelete
  7. wow cepatnyer......selalu bank tak kasi cepat2...ni yg nak tukar

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...