Jumaat, 12 Disember 2014

Bowling Tournament Via Department

hari ni ada tournament bowling. aku minta laki jemputla nanti di Berjaya Times Square. biasalh main kat kawasan milik Company. sebelum tournament start, aku pergi makan Sushi King dulu dengan laki. bagi stamina. yo lah...



aku bukan pandai main bowling pun. tapi sebab dah kena paksa..aku baling la jugak bola tu...kumpulan aku tak ramai. siap tak cukup korum sebab Azman kena balik jemput anak dari kem, kemudian masuk si Ahamad tu tapi macam dah 3 turn balingan baru dia sampai.. hahaha..nangisla kami 2 orang - aku dan Izan. ada nama Azman, tapi kami yang mainkan untuk dia. camnor....dahler kami 2 orang pun tak reti membaling. sesuai...untuk kalah.






aku diumumkan sebagai pemenang kedua tercorot. hahahaha. rugilah. sebab paling corot dapat hamper..aku dapat apa je....kupon Watson's je....dan kupon main bowling. aku bagi kawan2 je...tak kuasa aku nak main..



dan mug. tapi....gambar mug takde..hehehe..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.