In

Hadiah Kasih Sayang Katanya..

Erm hadiah ni sempena apa?
Tak perlu occasions untuk bagila..
Yelah tapi untuk apa?
(sambil sengih...)

Hadiah kasih sayang...

Thank you!!

Perempuan memang macam ni. Semua benda dibuat mesti nak tahu alasan. Mujur la dia si lelaki itu nak bagi jawapan.. buatnya dia buat tak tahu je...dia juga yang rimas esoknya kena tanya lagi. Kan senang bagi jawapan!

Sebenarnya aku pun mengada. Merengek a.k.a. minta perfume. Perfume sedia ada dah nak habis. Dan dah bosan juga memakai wangian yang sama. Akibat termakan cerita budak lelaki yang cute ala anak ikan di Isetan tu..Maka aku pun nak cubalah. Yang ruginya botol 100ml dah habis sebab diskaunnya sehingga 30%.

Masih belum pakai. Tunggu occasions special sikit untuk kali pertama.




Tapi Salvatore Ferragamo tu pun sedap juga baunya. Dan dan tamak kan. Nak kena berjimat ni.

Related Articles

5 comments:

  1. Alhamdulillah...kasih sayang itu ramuan penting dalam resepi kebahagiaan... :)

    ReplyDelete
  2. aku dpt govency merah..kasih sayang gak hehe

    ReplyDelete
  3. hadiah kasih sayang?? kalau tak dapat hadiah maka takder lah sayang yer... wahhh kalau gitu ai nak tiket pegi balik ke Jogja lah... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadang2 perlu memberi hadiah untuk gembirakan pasangan kita. Bukan manjakan dengan selalu memberi hingga tiada nilai hadiah tu.

      Delete
  4. salam kenalan
    #154
    http://www.coretanhatiibu.com

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...