Ahad, 30 Ogos 2020

,

لاين ڤرمينتأن كاون

Layan Permintaan Kawan

Bulan 8 birthday kawan baik aku Reen. Kemahen plan jumpa pagi balik tengahari. Sudahnya nak dekat 7 jam jugak..

Jam 9 baru aku keluar rumah sebab Aqeel bangun pulak. So kena la layan dan tidurkan dia balik. Lepas tu baru aku bersiap dan naik tren. Jumpa Reen kat stesen tren berdekatan rumah dia, then pick up aku dari situ.

Kami ke TTDI. Aku nak makan Dotty's je sebab dia kata nak ke Naelofar. Ok dia ingat Publika masih ada kedai Naelofar tapi sebenarnya cuma ada di Isetan KLCC, TTDI dan Sogo. Mereka akan buka butik di 1 Utama tak lama lagi.

Dah sampai Dotty's menunggu pulak siap bergambar tapi takde staff pun attend kami..mengintai tengok penuh.


So akhirnya kami drive ke Little Rimba. Tunggu juga tapi ada staff attend so happy la sikit.



Sorry takde kek. Punyalah kenyang makan brunch.




My fav dah RM15 ya.


Kat sini biskut arab dia sedap nak mati tapi dah RM20 sebekas. Dulu2 RM10..aku makan sejak mengandungkan Aqlan.



Kat Naelofar kami masuk butik yang Luxe tu. 1st time..selalu aku ke HQ. So memang sangat luas. Happy sebab orang pun kurang 20 kot. Aku beli anak tudung je sebab teringin nak cuba pulak. Sebelum ni beli innerneck best je.



Balik tu tatau nak ke mana dah salah jalan akhirnya ke IOI Puchong. Hahahaha...yeah Reen hantar aku balik la nampak gayanya. So sambungla teman dia shopping lagi. Aku kat sini sesat2 ...hahahah...giler ni kali kedua aku masuk mall lepas PKP kot.

Kami masuk DeFacto, Elianto, AEON.



Tapau nasi ayam kemudian baru balik rumah..

1 ulasan:

  1. little rimba tu hotspot instagrammers. sukalah tengok mural tu. Ohh baru tahu juga Naelofar takde dah kat publika. Nampak sangat lama tak membeli. huhu

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.