عقلان دهاري اخير ڤستي

December 31, 2020 Posted by Anis Azalea 4 comments

Aqlan Di Hari Akhir PASTI

20 hb Disember 2020 cikgu di PASTI nak buat majlis graduasi yang kecil2 untuk anak2 umur 6 tahun. SOPnya pelajar datang pada masa yang telah ditetapkan. Aku sengaja tulis nama Aqlan bersebelahan masa dengan kawan baik dia. Kot2 la nanti jumpa bolehla tanya khabar budak2 ni.

Masa untuk Aqlan jam 10.50 pagi. Mentang2 la rumah dekat...10.45 pun masih kat rumah tengah bersiap2. Elok kami sampai pelajar yang berkenaan sebelum masa Aqlan pun masih bergambar. Biasala ni mesti ada masa terlebih. Cikgu peruntukkan 10 minit je setiap pelajar.




Ada seorang cikgu tak hadir sebab tak sihat. Cikgu tulah yang mengajar secara online melalui Zoom dan WhatsApp masa musim covid.






Dengan kawan dia Zayyan. Mula2 balik sekolah dulu tanya siapa nama kawan dia..dia sebut kurang jelas..elokla mak Zayyan ni pun cakap anak dia selalu sebut nama Aqlan. Hopefully baik2 je anak2 ni. Mereka akan bersekolah agama yang sama.


Reactions

4 comments:

  1. sekejap je abg tu dh tamat sekolah., ;p

    ReplyDelete
  2. ASsalamualaikum... Semoga anak2 ni membesar menjadi khalifah dan kebanggaan keluarga, agama dan negara. amiinn.

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.