Saturday, August 2, 2014

Bila Tersedar Tupperware Digigit Cik Ti

Masa duduk aras sofa sambil nak mengunyah brownies aku ternampak sesuatu yang menyakitkan hati..!!!

Tupperware kena gigit dengan cik ti!!! Kalau dah kenan gigit macam ni memang tak dapat tukarla dengan yang baru. Geramnya. Masalah cik ti ni dah berlarutan agak dalam sebulan. Macam2 makanan dalam plastik semua digigitnya. Sehingga kami kena pastikan semua makanan disimpan elok dalam bekas.

Agaknya cik ti tak puas hati dah lama tak dapat makan dimakannya Tupperware aku. Hai sakitnya hati. Lagi2 bila memikirkan aku beli Tupperware ni dah hampir 10 tahun lepas. Zaman aku takde komitmen bayar duit kereta.

Aku macam biasa mengadu kat Zcat. Katanya takpelah nanti i belikan yang baru untuk u. Huhu. Tak sama ok...tak sama.. perasaan kali pertama memilikinya.. waaaaa....


Previous Post
Next Post

About Author

0 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.