Rabu, 14 Ogos 2019

Homestay Belakang Sate Warisan, FELDA Sungai Koyan

Homestay ni takdak nama. Tapi memang terletak di area kedai sate warisan.

So kami kena caj RM200 semalam. Ada 3 bilik tidur dan 2 bilik air. Satu ada tandas duduk satu lagi takde tandas..aircond di master bedroom dan living hall. Yang lain kipas je. Tapi rumah ni bersih gila...

Biasala mesti ada barang IKEA tapi bukan jadik rumah IKEA terus ya. Hehe.


TV pun ada siaran Njoi

aku cuma tak tahan rumah ni kaler pink. Hahaha.

Living hall. Sebelah kanan dinding laki diri tu ada master bedroom tah la lupa nak snap pic. Katil saiz queen. Kami semua tidur dalam tu. Aqlan tidur atas tilam atas lantai..tak muat ya. Hehe.

2nd bedroom jadi tempat kami tukar pakaian je

3rd bedroom buh baju yang di iron je

Ambik tong sampah besar gila disediakan


2nd bathroom. Aqlan suka betul mandi air kolah ni.. sejuk wei..

Toilet dan bathroom. Takde dalam master ye semua kat area dapur. Tapi disebabkan kami je sekeluarga tidur so tiada masalah aurat. Rumah ni banyak nota.. seperti INI HOMESTAY BUKAN HOTEL. hahahahaha

Ok nak contact ke apa aku pun tatau sebab semua kak ma uruskan. Tapi aku tahu la anak makcik mana yang punya rumah ni. Laki aku cakap next time balik raya rumah ni kami nak sewa. Sebab happy gila tinggal di sini walau semalam jek..kalau lapar ada kedai sate kat sebelah ya.

Macam biasa Aqeel ni muka dia buat2 sombong 


Aqlan makan cookie tuan rumah sediakan

Bergambar sebelum balik ke rumah mak sebelum ke Ipoh 

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. Takde. Nak kena tanya dulu pada kakak saya.

      Padam
    2. Ada no tel tak ? Anak saya nak sewa secara bulanan kalau boleh

      Padam
    3. Kata kakak saya rumah ni telah disewakan.

      Padam
  2. Assalamualaikum kak rumah ni masih kosong tak pada tarikh 5/3/2022 ni saya nak sewa satu malam

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.