Khamis, 1 Ogos 2019

Kek Coklat Walnut

Aqlan suka kek. Aku pun suka. Since dah beli walnut dari Mahnaz pastu bila makan camtu tak sedap sangat baik buat kek. Haha.

Resipi Google jek.

Aqlan memang membantu aku buat. Dia akan aku suruh basuh tangan. Lap. Pastu baru boleh tolong. Dia suka kacau2. Syok la tu. Layan jelah anak bujang aku ni. Adik dia main pinggan mangkuk biarkan.

Aku mintak laki cek kek dah masak ke.. dia cucuk2 kek ni..tu banyak lubang.

Gambar lain takdak sebab semua macam rakus makan kek ni. Aqlan tak suka kacang jadi aku tak bubuh banyak. Ikut resipi ada hias walnut atas kek. Kang dia nampak tak makan. Tu pun dia tanya apa ada dalam kek. Aku cakap walnut la. You remember Ibu chopped the walnut? Haha sebab dia excited waktu aku chopped dark chocolate sebelum masak atas air panas. Apa nama teknik tu? Aqlan asyik ingatkan..put the pot..water..and put another bowl and put chocolate Ibu.. dulu masa buat lava cake aku tanak buat. Masa tu dia dah ingatkan jugak. Haha. Ajak anak lagi tengok MKR. Kan...

Aku happy anak2 suka makan apa aku buat. Ada jugak masa diorang memilih.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.