In

KUALA TERENGGANU TRIP-3rd Day

Date; 28 November 2009, Saturday

aku berselendang merah yang baru dibeli semalam...huahua...

kitorg ke pasar besar payang..apa aku nak carik..sebenarnya nak imbau kenangan lama ceh....tp sebab byk kedai tak buka so tak happeningla....then kitorg ke mydin sebelah masjid putih, dan seterusnya ke stesen bas awam KT. pun tak byk kedai buka..aiyyy bosan..setelah tu rasa lapar pulak...jomla gerak ke KFC..ingat nak mkn McD..penuh pulak umatnya...
selepas hantar famili balik ke losong, aku keluar balik nak jumpa kawan2 lama di SMA khairiah dulu..geng kitorg 7 org, tp yg ada 5 org je...hehe semua dah kawen..aku jelah bujang yg tinggal...tak byk citer yg keluar pun..takat borak2 sikit dan amik gambar kenangan selepas 10 tahun....aku je kot yg drastik berubah..hehehe..maklumla penduduk KL..

kengkononnyer...kami jumpa di rumah niza di batu burok..aku lah sesat dah lama tak ingat dah..siap ajak imran buat co-pilot...bila tengok sekolah lama dah bercat baru, siap ada jejantas lagi..wah wah..rugi tak amik gambar...

perjumpaan semula setelah 10thn lebih berlalu...

malamnya pergi cari keropok lekor, tp tak jumpa pulak..so balik jelah..elok je illyas balik dari masjid, dia belikan keropok utk aku..erm imran mmg tak pakar lagi la......hahaha...

Related Articles

1 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...