Ahad, 11 April 2010

double date..berani?

hari ni aku buat double date dgn selamba asam limau. pg ke ptg nak keluar dgn adzman, mlm krg nak date dgn 2 perempuan kawan zaman UKM dulu. gile lama tak jumpa..ingat zaman2 tu aku masih takde ciri2 feminin lgsg, body pun mcm timun takde shape.

akibat takot keta adzman wat hal lagi, maka beliau sanggup park dkt dlm bangsar village. aku pulak amik dia, then dia drive keta..trs menuju ke shah alam..nak mkn kepala ikan sedap. malay punya tau..bukan mamak tauuu.. tp aku lupa nama kedai dia. tempat kat area2 kilang la..jumpa la 2-3 bijik keta antik..terus melompat aku tgk.sygnya diorg tak jaga elok2, dibiarkan buruk dan berkarat.

kendian p slat zuhur di masjid TUDM..ha kat situ2la restoran tu.. wah masjid ni chantek ok...dan adzman, thanks ya sebab menjadi pengingat utk solat dgn segera bukan lambat2. bagus2.


pastu nak cari kasut sukan kan..konon2 nak pergi jogging or dance club kan..so menapak ke SACC dan PKNS. ha kau..besar je lebih, org kurg. tp PKNS mmg murah2 brg2 jualan dia. kalah jalan Tar. aku grab selai tudung, adzman beli jam tgn..pastu kitorg gelak2..sebab murah.ooo lepas tu aku berkenan dgn tie ada gambar mouse, adzman..silalah pakai..saya belanja..hehehe..sbb comel.tah hape2..beli kat SACC..murah2 bangat brgnye..



habis pusing..kitorg pergi ke The Gardens utk parking. kendian jln2 dlm garden amik gambala...apa lagi...2-2 hantu gambar...keh keh keh..bezanya skrg aku dah mls nak bwk kamera..biarkan adzman suke sgt dgn new kamera dia..nikon beb. dah puas bergamba pergi ke mid valley. blom dpt carik kasut idaman. jadi pegi minum ptg ni Belanga. masakan org Kelantan. layanla roti jala...keras sikit tp kuah sedap.

pusing2 tak jumpa gak kasut..lepas solat, cabut ke Bangsar Village sebab nak jumpa 2 org kwn. so Adzman tamoo join sbb dia nampak aku terlalu gembira bergosip dgn kwn2.katanya tamoo kacau the mood la..okies kitorg makan kat studio 21. sedap tp lama la nak tgu diorg masak...

jumpa si masrina dan zie ni tak lama pun, ringkas dan padat je perbualan kitorg..hehehe diorang ajak tdo umah, aku tamoo la..mana nak tukar baju, lens..dll..hehe takpe next time kita lepak lagi ok.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.