Jumaat, 23 April 2010

demam

sabtu lepas balik kg dgn gembira. angkut 2 org budak kat lrt ampang jam 1040am. tersangkut kat jem bdr baru ampang 10 minit sebelum tu.

sampai kg dah masuk waktu zuhur. bawk keta slow, mcm biasa, potong lori..lori minyak, treler, kereta2 yg dibawa oleh pemandu slow & steady. tp still lambat. sampai simpang pertama sg koyan ingat nak masuk nak tunjuk rumah mak chef wan kat 2 org budak "perak" ni..tp terover brek pulak. terkejut beruk pakcik yg nak masuk simpang tgk aku drive. haha..ok janji esok nak bwk.

mak ckp ahad ada kenduri kawin. tp aku tanak pergi. 2 org budak ni pun tanak pergi.sebab takde baju kurung...hahaha..aku mmg mls dah nak pergi kenduri kawin.aku tak kenal pun sape yg kawin dan anak siapa. ok masa makan tengahari amat sedap. mak masak mcm2. aku mkn dgn gembira. kemudian minum air sejuk..trs rs nak demam.

lepas zuhur aku baring2..borak2 dgn 2 org budak ni..pastu aku tido. aku bgn kemudian nak mkn pecal..mak dah bg jiran. ada karipap, tp aku taknak. aku suka mak yg masak jek..haha..kemudian bdn mula panas. kemudian nak tgk cerita dah tgk..tak jadila...tdo.

esok pagi2 aku rasa aku demam panas.minum air kosong..haus sgt2. kemudian pergi jamban 5-6x agaknya. aku mmg tak larat..tp ttp kena drive balik ke KL. hantar mak ke Kota Damansara rumah abg Lut dan 2 org budak ni ke Bandar Tasik Selatan. aku gagahkan jugak bdn.

pg isnin aku demam lagi..trs pergi klinik kita tp ramai org aku pergi klinik dr khalid. kena RM72. mc 2 hari. duduk rumah, blogging la..

rabu aku pergi kerja tp demam lagi masih tak sihat..amik mc dgn klinik mediviron kena RM30. wahhh senang je kan tulis2 harga ubat.

khamis & jumaat aku masih lemah sikit2.tp antibiotik dr adam bg mmg power. trs P hari khamis petang, terawal dari biasa pulak. patut pun haus je memanjang..haha...

aku tak letak gamba sbb google dengki.hahaha

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.