Sunday, October 21, 2012

Happy Birthday Zcat San!

yay. semalam makan kek rainbow tapi gambar kek dalam kamera zcat. hari ni makan kat Chilli's One Utama, jadi meh layan gambar. kami mengantuk gila lepas makan. masing2 terlena kat sofa Chilli's. tak peduli dah..

chillis
free flow. aku 2 gelas, zcat 3 gelas.

chillis
nachos bottomless. kalau datang chilli's tak makan nachos memang tak machossss okeh. 2 pinggan

chillis
zcat love this

chillis
isian roti

chillis
me loves this. cheese..kasi lemak berkrim disukai ramaiiiii
 
chillis
roti 7 keping. aku makan sekeping je. hahaha
chillis
birthday BOY

chillis
polka today. natural color.



Previous Post
Next Post

About Author

3 comments:

  1. terkeliur pulak tengok makanan ni, dah lama tak mai makan sini...

    ReplyDelete
  2. dap dap...aku kempunan chilis huwaaa ...apa yg zcat makan tu aku suka gak hehe

    ReplyDelete
  3. Selamat ulangtahun Kelahiran ZCAT, semoga terus sejahtera dan ceria! Makan sakan nooooo....

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.