Ahad, 5 Mei 2013

PRU 13 Tahun 2013

cantik gak 13-13..

kalau nak ikut mengarut macam 13th friday
or lagi mengarut level 13th takkan ada..jadi level 12A ke...

apa pun ini kali ke-3 aku nak mengundi.. eh ada 3 jugak? wah wah wah..

aku pilih orang yang boleh atasi masalah air setiap kali balik beraya. adalah agak bodoh bila raya, petugas jaga paip air kat kampung aku akan balik kampung jugak. maka kami akan alami gangguan bekalan air selama 2-3 hari. apa ko ingat anak2 FELDA ni setakat 2-3 orang macam kat KL? kalau dah famili besar macam aku, confirm kami kena tadah air, belum lagi nak mandi... simpan air bersih untuk minum, beristinjak dan berwudhuk.

dah..janji pergi undi...pangkah orang boleh buat kerja ke tak ni payah gak, aku bukan pernah jumpa pun wakil2 rakyat ni..jangan bercanang minta dipilih, hanya mahu kesenangan. janji mesti dikota...orang mungkir janji ni termasuk dalam ciri2 orang munafik..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.