Wednesday, May 13, 2015

24 Rejab 1436H - Tambah Umur Meningkat 38 Tahun

Weeeee..dulu aku tak ambil peduli sangat sambut tahun kelahiran mengikut kalendar Hijriah ni. Tapi aku rasa seronok juga menggunanya sejak aku bernikah 1 Muharam 1434H.

Aqlan Shah dilahirkan pada 3 Jamadilawal 1435H. Manakala Encik Sebelah 1 Ramadhan. Ermm sian mama kena ganti puasa..macamla mak aku lahirkan adik aku 4 Ramadhan.

Buka tutup mata tak lama lagi bulan puasa. Tak sabar nak tunggu bulan puasa. Banyak plan ni. Semoga plan berjalan lancar dan diberkati Allah. Amin.
Previous Post
Next Post

About Author

1 comment:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.