Khamis, 21 Mei 2015

3 Sya'aban 1436H - Aku Tahu Siapa Ganti Kerjaku

Jadi dia adalah bekas group kami yang lepas. Orang yang dikatakan takde kerja jadi dia kena buat kerja parking aku. Lah kalau betul dia yang dimaksudkan kenapa tak dihantar dia tu ke meja aku untuk ku ajar dan tunjuk apa yang patut patut. Atau mereka fikir kerja ni sap sap soi je.

Anyway aku masih update apa yang patut. Hoiii hari2 tengok file parking boleh pinar biji mata.

Satu lagi renewal lesen pun belum dapat feedback.

Pasal kastam punya hal pun aku belum minta explanation.

GST..bukan tak boleh accept. Cuma nak isi form memang tak diajar. Tengok kat website kastam. tapi sebab berapa hari je lagi jadi aku pun malas nak ambil port. Aku pun dah tak diundang untuk penerangan GST.

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.