Selasa, 10 Mac 2020

, ,

اسمك گرند اوارد ٢٠٢٠

Asmak Grand Award 2020

Bertarikh 29 Februari 2020 yang lalu, Asmak Grand Award 2020 yang bertemakan "We Are Family" telah berlangsung di Dewan Wawasan 2020, Awana Genting Highland Golf  & Resort bagi menghargai usaha dan kerja keras ejen-ejen Asmak.


Majlis dimulai dengan bacaan doa selamat pada jam 2.20 petang disusuli dengan makan tengahari.


Kemudian majlis diteruskan dengan ucapan dari dif-dif kehormat. Susana majlis berjalan dengan amat santai dimana tetamu-tetamu diminta terus menambah makanan yang tersedia. Rasa kekeluargaan yang kuat di antara ahli-ahli yang hadir amat terasa.

Ucapan dari CEO Asmak, Puan Nor Fazilah Abd Mohd

Ucapan dari Penasihat Asmak, Tuan Sahar Sahad






Bagi meraikan ejen-ejen yang mencapai tahap jualan tertinggi, pihak pengurusan Asmak memberi penghargaan sesuai dengan kerja keras yang telah ditunjukkan sepanjang tahun 2019. Ejen-ejen terpilih juga memberi sepatah dua kata semangat kepada ahli-ahli yang hadir.







Kemuncak hadiahnya merupakan percutian ke Bali yang ditaja sepenuhnya oleh pihak Asmak amat memberi makna kepada pemenang-pemenang dan diharap menjadi dorongan kepada ahli-ahli lain untuk bekerja lebih keras pada masa hadapan.


Penyampaian cenderamata untuk dif-dif kehormat







Penyampaian anugerah khas.


Selain dari penghargaan kepada ejen-ejen, majlis kali ini juga dimeriahkan dengan pertandingan gaya fesyen dan pertandingan mewarna untuk anak-anak ahli yang hadir.










Acara terakhir ialah cabutan bertuah berasarkan nombor yang diberikan kepada tetamu-tetamu yang hadir.


Lagi gambar-gambar sepanjang majlis berlangsung.
















Majlis berakhir dengan jayanya pada jam 6 petang.

Info Syarikat:

Asmak ialah sebuah syarikat yang mengeluarkan produk berasaskan herba dan bahan semulajadi sebagai pilihan alternatif.  Misi mereka ialah membantu masyarakat dan sejagat, meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan, menjadi sumber membekalkan produk kesihatan yang selamat dan berkualiti kepada masyarakat serta mewujudkan peluang-peluang yang melahirkan usahawan bebas kewangan demi mensejahterakan kehidupan.



8 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.