Tuesday, April 2, 2013

Reunion Kawan Sekolah LB

selepas balik dari Tioman, kawan sejak sekolah zcat ajak datang jumpa ramai2. maka ke rumah Che Mat lah kami pergi di Bandar Utama.

kami datang takdelah lambat sangat, tapi memang ya balik je dari Tioman, esoknya ke rumah Che Mat ni pulak. kira aktiviti tanpa henti sejak majlis nikah. gitu banyak tenaga..katanya nak tengok LG zcat which is aku la..hehehe..terbaru katanya...














kami bawak apam balik pasar Sg. Besi je


masakan Che Mat, katerer katanya. harusla juara memasak.

lauk pauk nasi kat atas tadi. eh nasi ke?
walaupun tak berapa kenal semuanya, tapi yang datang masa kenduri ingat2 juga lupa. except BFF zcat, shahrin & wife fina,..memang selalu kami keluar lepak.

waktu kejadian - 24 November 2012, Sabtu.


Previous Post
Next Post

About Author

6 comments:

  1. Sorang sikit bawak makanan - sampai tak termakan, ya? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kakcik. potluck katanya...saya beli tak masak..orang lain masak..hihi..

      Delete
  2. Amboiii meraikan pengantin la kiranya tu ya? Makanan bestttt!

    ReplyDelete
  3. kalau gathering ni laki aku mmg takde la...dia tak ramai kawan pun...aku la byk nau gatheringnya..kawan aku kawan dia la

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawan dia ni memang ramai. aku nak ingat semua susah..

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.