Ahad, 29 Jun 2014

Shopping At Misslilyshop Dataran Wangsa Melawati

Wah tak boleh menahan ya. Hari2 tengok IG Misslilyshop ni boleh termimpi2 semalam. Haha.

Selepas sahur di rumah mertuaku di Ipoh, jam 1030am baru nak gerak balik Ampang. Tanya dulu ada air tak kat jiran. Ada.....so balik sebab nak cuci kain banyakkkkkk...

On the way tak menahan tu aku ajak Jija pergi Misslilyshop dan Zcat serta Aqlan haruslah turut serta. Mama ye nak shopping untuk raya...mungkin tidak juga..

Shopping masih dibawah sedar. Jadi zap zup zap sebab aqlan dah meragam. Kot penat budak tu ikut nafsu berjalan mama dan papa ye...hehe..



Habis RM157.50. Terus jadi ahli sebab pembelian melebihi RM150. Tapi itu termasuk sepasang kasut Jija. Aku grab 3 pasang terus. Murah kottt...oh ya harga tu termasuk 2 helai baju t shirt yang loose dan cantik.


So maybe datang lagi sebab ada diskaun 20% semasa bulan hari jadi..which is next month je pun...haha.

Kat area situ juga ada KWSP. MANJAKU. EDZ DESIGN. SUGARSCARF dan pelbagai kedai hijabista lagi.

Aku tudung sarung je. Kelam kabut sejak beranak seorang ni...

Nak cari tudung sarung cantik...ada rekemen?

3 ulasan:

  1. meh dtg opis aku hahah...pengsan macam 2 ada jual tudung bagai...eh kasut ni aku nak cari la..minat...area laman gril baru tu kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Taktaula aku tapi kat melawati la...haha. ko jual tudung ada size tak?

      Padam
    2. Kat bangi pun sama. Dh mcm kt shah alam. Penuh dgn kedai glamer kt instagram

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.