In

Hadiah Kasih Sayang

Jenggggg...semalam pergi KLCC tengok Swatch tapi takde yang berkenan. Rasa dah lama gila tak beli jam berkualiti. Jadi nak guna duit bonus beli jam. So kegunaan utama boleh tengok masa ketika mengepam susu.

Ke Alamanda lah kita hari ni. Isi perut kat Manhattan Fish Market dulu. Panas..tak sesuai untuk Aqlan. Sudahnya kelam kabut makan dan minum.



Di Swatch sini ada banyak pilihan. Ok aku jenis malas nak pakai jam jadi aku perlukan jam sarung je dan jalan. Lagi bagus kalis air.

Masa nak bayar Zcat pun nak bayarkan. Eh eh...alhamdulillah.

Sebagai balasan jom singgah Parkson. Aku suka masuk sini.  Dan suruh Zcat try jubah ni. Boleh pakai pergi terawih katanya. Sobs tahun ni tak dapat pergilah. Dah ada anak kecil.

Terima kasih  atas hadiah kasih sayang. Sayang you..muahs..

Related Articles

1 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...