Khamis, 17 Oktober 2019

Nescafe Gold Beli 2 Percuma Tumbler

Kat rumah ni memang kami laki bini suka minum kopi selain teh. Aku minum kopi dengan susu pekat manis. Laki aku minum dengan susu segar. Dia takdak gula..aku tak le takde gula. Haha.

Nescafe aku memang suka beli jenis Gold tu. Yang Arabica tu memang dah bertahun tak beli untuk kat rumah la. Datang ingin nak, minum kat kedai jelah.

So Nescafe Gold ni harga dia memang sedikit mahal. Tapi sedap la kat tekak aku. Ni semua Fairuz la ajar. Aku pegi rumah dia, dia hidangkan..Sejak tu aku memang minum Nescafe jenis ni je. So tempat paling murah nak beli kat 99speedmart la. AEON pun ok kalau member sale.

Harga dah kena buang tapi total dalam RM60 la.




Laki hari2 pergi kerja bawak air kopi sendiri. Sebab tu dia suka tumbler free macam ni. Jimat duit kan. Kalau beli dah RM3..ke lagi mahal aku pun tak tahu dah lama tak bayar sendiri harga makanan. Hehe..

8 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.