Rabu, 9 Oktober 2019

Cucu Baru.. Yang Ke-21

Makcik dan pakcik (adik beradik akulah) ada yang blur2 kot baby yang baru lahir ni cicit mak nombor 20. Aku seperti biasa terus cakap nombor 21 la. Sebab aku memang tulis dalam buku keturunan. Eh memang ramai ya ahli keluarga kami dan memandangkan aku dah diberi buku keturunan tu aku sambung2..aku juga buat backup dalam excel dan another book.


Anak perempuan ni ialah anak Jabir yang ke-5. Cucu kak dewi yang ke-14. Haaa meriah tak..insyaallah hujung tahun keluar lagi seorang cucu..

Dulu2...birthday dan nama2 anak saudara hampir semuanya aku hafal..Dah sampai tahap cucu ni dah malas sikit. Lupa2 pun ada..kalau dah 53 cucu mak dan 21 cicit mak..kau rasa...


0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.