Thursday, January 17, 2013

Official Solemnization & Reception Pictures From Sweetpictures

yah penantian 2 bulan baru dapat tengok draft melalui online!. memang teruja melihat hasil tangkapan. tapi ya...agak "rajin" nak copy..jadi aku bagi link ajelah untuk pembaca2 sekelian melihat hasilnya ya... mana tahu ada yang teringin nak mengupah diorang ni jadi photog istimewa korang pulak.

jadi sila ke....


Mood: audit + nak cuti 
Previous Post
Next Post

About Author

2 comments:

  1. mmg cantik nok..ekin pun suka tp dia kata mahal...dia amik pakej lain

    ReplyDelete
  2. sweetpictures pilihan zcat. aku ikut je.. memang mahal sikit, tapi nak kualiti dan tahan laman..maklumle majlis macam ni sekali je..

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.