Khamis, 11 Jun 2015

24 Sya'aban 1436H - Kedai Fixi

First time pergi Kedai Fixi ni. Kat Jaya Shopping Centre. Senang je cari guna waze.

Hajat dihati Encik Sebelah hantar kita p sorang2 la. Sebab Aqlan still dihantar pada baby sitter nak cukupkan setengah bulan upah jaga dia..jadi bolehlah kita bershopping dengan mudah. Sekali dia ambil cuti nak join sekali. Nak dating arrr..

Jam 10 pagi dah terpacak. Hehe. Terus cari kedai tu walaupun ni first time ke Mall ni. Oii banyaknya Jaya. Jangan silap masuk Mall sudah. Ada Jaya 33 dan Jaya One. Perghh.. seingat aku Jaya dulu ada kat Raub pastu bankrap bapak aku cakap orang dalam pecah amanah. Tapi yang Jaya ni tataula siapa punya..sama owner ke tidak tak pulak aku nak korek..malas nak google wehh...tapi masa kecil kalau p Jaya tu macam orang kaya2 lah. Ingat lagi aku beli notebook colourful. Mahal weh guna duit raya ke bapak belanja dah lupa. Masa tu sekolah rendah lagi..

Terusla aku cari 9 buku.

Pelanggan pertama pagi tu. Gambar dari Instagram Kedai Fixi. Kedai buku ni gila menarik. Urban yooo..

Nasibla..hari tu kalau beli buku over RM100 percuma 1 buku yang takkan dicetak. Tapi kena mintak. Aku pun ambil buku Kougar yang bertandatangan penulisnya Shaz Johar
 


0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.