Wednesday, November 22, 2017

Akhirnya Barang Yang Dipesan Tiba Jua

Tajuk macam makan hati? Takdelah tapi lama sangat kot aku tunggu..hampir sebulan tu. Beli dalam 27 Oct, hari ni 22 Nov baru tiba by Ninjavan. Mesej dikirim jam 9.45am. Kelam kabut aku bangun mandi. Haha..

Jam 1 lebih baru sampai..tu pun terkocoh2 keluar dari tandas dengar bunyi kenderaan kemudian hp bunyi pulak. Disebabkan berat aku suruh despatch bawak masuk letak depan pintu rumah. Tak kuasa aku nak angkat kan.

Cer teka apekebenda dalam ni? Siap naik kapal ok.

Yang excited budak kecikla.  Dan dan nak suruh buka. Aku cakap tunggu abah balik. Aku pun malas nak buka walhal tu barang aku. Haha.

Anis Azalea

Author & Editor

Ramai kenalan tapi seorang introvert. Bukan suka menyendiri tapi suka diberi ruang peribadi.

8 coment�rios:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

 
biz.