Rabu, 8 November 2017

Dry Beef Noodle Taiwan House Ampang Point

Makanan ni dah lama aku consume..bermula sejak aku kerja di dalam Ampang Point la. Yang perkenalkan tu kawan aku, Ping. So asal aje dapat gaji kami pergi makan. Pulak2 kedai tu satu floor dengan ofis kami. Mulalah nak rebut atau cop tempat duduk sebab selalu penuh tau. Kadang rasa nak makan pun pergi jugak. Dulu2 satu set dengan air RM11. La ni aku tak tau la. Order je dengan laki.

Aku memang pernah cuba lain2 menu. Tapi end up yang ni je kena dengan tekak den. Suka naaa.. pulak2 dapat tahu laki dan adik ipar pun dulu sanggup datang jauh2 nak makan...masa tu belum berkenalan pun tapi depa rewind balikla citer camne leh terhook dengan kedai ni. Semoga kedai ni tak tutup la ye. Ada satu cawangan dulu kami pergi di Cyberjaya tapi tatau ada lagi ke tak.

Sejak ada selera makan balik ni bukan main berselera. Nak makan sedappppp je 😜

Anak aku pun makan. Tapi mee dengan sup je. Yang sedap tu kat daging dia. Tah berapa lama depa rebus sampai lembut dan terendam dengan segala mak nenek flavours.

9 ulasan:

  1. Nampak simple tapi sedap ya?

    Alhamdulillah...

    BalasPadam
  2. Masak apa2 menu ltk daging mng sedap.. Sbb manis daging meresap dlm makanan..

    BalasPadam
  3. Sedapnya.... eynda pun suka menu yg letak daging berbanding ayam...

    BalasPadam
  4. ok la dah de selera balik.. sedapkan daging

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sejak berselera nak makan keje nak makan daging je. Rasa bertenaga sikitlah..

      Padam
  5. On the off chance that you are thinking about purchasing such a broiler then you can without much of a stretch discover Alfa pizza stove cost from the web since most electronic stores offer this thing. laredo restaurant fort wayne

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.