Isnin, 18 Februari 2019

TV Series That I Following Now

It's been a long time I'm not following TV Series. One it is because I have a new baby. Ok he is 9 months now.

Now I am fan for 

(all images from Google)


True Detective Season 3. Mula2 nak tengok je sebab macam bosan masa tu. Tiba2 sangkut pulak. Kepada peminat drama penyiasatan, ini drama yang bagus dari segi dialog bahasa dan scenery. Siap record ok kot terlepas waktu nak tengok. Cerita ni aku layan dengan laki. Tak tengok sorang2 sebab rasa best lak layan dengan laki duduk atas kerusi goyang. Haha.

Aku dah baca review season 1 pun best. Season 2 tak best..ok nanti cari season 1 balik...kat HBO ya.

Cast Season 15

NCIS. Banyak gak season aku ingat..dari zaman Ziva masih ada..Memang aku peminat drama2 polis Navy. Haha tatau napa..maybe sebab ada darah marin. Kan arwah bapak bekas navy. Aku suka tengok Gibbs punya perangai. Well beberapa pelakon dah bertukar. Ada kes.. 

Jenis2 NCIS yang aku layan acuh tak acuh ada gak..macam NCIS New Orleans sebab aku rasa rasa tak menghiburkan. NCIS Los Angeles ok gak leh tengok bos kecik pompuan tu bila bercakap sinikal tapi padu je. Haha.

Tu jelah aku layan buat masa ni...tengah tunggu sambungan Empire Season 5 dan MKR Season 9. Haha. Empire tu pun aku baru nak layan je sebab itulah kisah Black kat sana. MKR tu aku memang layan bertahun2 dah. Aqlan pun layan gak tu yang menjadi tengok rancangan masak2.

Maaf tak ikut drama Melayu or Korea buat masa ni. Drama2 ni banyak fairytale je...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.