Sabtu, 13 Julai 2019

Lama Dah Mengidam Nak Gunapakai

Betul la influencer dalam IG atau blog ni boleh membantu marketing sesebuah perniagaan. Tapi diorang ni kena pandai jugakla. Jangan nampak sangat dibayar. Kena buat2 professional marilah target pengguna macam aku ni terjebak. Hahaha tahniahla kepada Azlinda Alin dan Suzie Jepun Mari. Sebab aku asyik skroll post korang aku rasa nak beli jugak. Hehe.

Aku memang terkejut bila Nivea buat product untuk baby. Ya ampun..terus nak try. Jumpa di Watson's. Tiada di Guardian. Ok aku tahu bila baca dari IG isteri Shamsul Yusuf. Puteri Sarah Liyana? 

Sebenarnya ada yang smoothie berry tu diskaun 40% boleh dapat harga RM11++ tapi aku macam nak beli yang ni jugak sebab terikut kata Suzie Jepun

Ada free lagi. Tapi tak banyak dah yang free. Harusla aku menjadi sampai jumpa yang ada free. Hahaha. Ok RM18++ ni ada dekat Guardian je. Berbaloi la 1kg free lagi...ahahaha

Ok aku memang tak boleh stick dengan satu2 jenama sebab kulit aku akan takde perubahan atau akan jadi lebih teruk. Kering la selalunya. Jadi kali ni dah jumpa kat Watson's kenalah beli. Haha.

Yang ni kat kiosk. Tak tiru siapa2. Dah pernah ada sehelai warna kelabu. Sedap pula pakai. Beli hitam pula. Nasib je jumpa. RM28.

Aku teringin gak nak beli innersejuk tu. Kan harga RM42 sehelai. Apa rasa drychill fabric tu. Ada siapa2 pernah pakai ke mehla share cerita. Aku kalau pandai buat inner jenis ni aku buat dah...kain tu memang susah sikit nak cari. La ni nak cari kain scuba. Katanya cantik terletak buat awning tudung segera.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.